25 Şubat 2013 Pazartesi

Yardım Yüz kullanma Tüketiciler Marka Hakkında hissedin nasıl anlama May 23, 2012 / Lieberman Araştırma Worldwide / Yorum yok Yüz kodlama tüketici duygular kavramasına yardımcı olabilir ve çok iyi insan kodlayıcıları kalırken altın standart, yazılım tabanlı kodlama temel duyguları okuma mükemmel. Aynı zamanda, daha az pahalı daha ölçeklenebilir ve kolay bir kamuoyu araştırmasının akım türleri dahil hızlıdır. Yüz önemli bir bilgi kaynağıdır. Bir kelime söylemeden, bir kimse onların yüzüne bakarak nasıl hissettiğine dair bir çok şey söyleyebilir. Yüz ifadeleri yakından duygu ile bağlantılı olduğundan, birçok onlar bu duygular, ya da iletmeye çalışıyoruz olsun, istemsiz ve birinin nasıl hissettiğini içine güçlü kanıtlar verebilir. Yüz ifadeleri derinden insan evriminde köklü ve genellikle altı temel duyguları vardır vardır farklı insan kültürleri arasında evrensel olarak kabul . Yüz ifadeleri sözel bir açıklama yapmaksızın ürün, marka ya da reklamlar yönelik temel duyguları tespit etmek için kullanılabilecek kadar güçlüdür. Mimikler kullanan duygular okumak için bir yöntem FACS olduğunu (Yüz Eylem Kodlama Sistemi) . Gibi eğitimli psikologlar, Paul Ekman, FACS babası , bu yöntemi kullanarak çok hoşlanıyorlar duygu algılayabilir. Pazarlamacılar tüketicilerin nasıl hissettiğinizi anlamaya profesyonel bir yüz kodlayıcıları kullanmayı seviyorum olsa da, dünyada Dr Ekman gibi çok çok fazla yoktur. Neyse pazarlamacılar için, yazılımı kullanarak yüz kodlama çözümleri vardır. Yazılım iyi profesyoneller gibi nüanslı gibi duyguları okumak mümkün olmayabilir, ancak, daha az pahalı, daha hızlı daha kolay ve bir tüketici temel duyguların ikinci by-saniye okuma almak mükemmeldir. Bu yazılım çözümleri çoğu zaman sadece bir web kamerası ve bir web tarayıcısı gerektirir ve kolayca herhangi bir özel laboratuvar veya ekipman gerektirmeden Mevcut anket araştırma yöntemleri içine inşa edilebilir. LRW biz zaten kritik keşfetmek için yüz tanıma yazılımı uygulamaya koyduk marka ve reklam konuları. Nüanslı duygular esir olmasını sağlamak için, biz (örneğin güven, şok, acıma, kaygı, sıkıntı, kıskançlık, vb) daha ayrıntılı bir düzeyde duygular boyutlandırmak yazılım tabanlı yüz kodlama için özel ücretsiz görevleri geliştirilmiştir. Biz bu yaklaşım hakkında konuşacağım - hızlı tepki dayanmayan - yaklaşan bir blog yazısı. Yüz kodlama pazarlamacılar değerli tüketici bilgilerini elde etmenize yardımcı olabilir. Genellikle iç taahhütler için gerekli büyük, temsili örnekler, uygun maliyetlerle ve dönüş sürelerini koruyarak ücretsiz görevleri ile birlikte, dijital yüz kodlama pazarlamacılar için bu anlayışlar ortaya çıkarabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder